Politica de lucru si Protocolul de tratament

Tinand cont de valorile de prezentate anterior, ne dorim ca pacientii sa fie informati din timp cu privire la modul in care am ales sa ne desfasuram activitatea. Aceste decizii sunt luate cu scopul de a eficientiza munca de zi cu zi.

coordonatoare de tratamentA. La sosirea la Centrul Ortodontic Cluj vei fi intampinat de Coordonatoarea planului de tratament. Ea se va ocupa de cazul tau si iti va oferi toate informatiile de care ai nevoie, pentru ca ea reprezinta legatura dintre tine si medicul tau ortodont. Pentru orice intrebari profesionale vei avea, vei putea sa o contactezi pe numarul personal de telefon sau pe adresa de e-mail, urmand ca ea sa se asigure ca informatiile discutate ajung si la medicul tau ortodont.

Parte din rolul coordonatoarei de tratament este aceea de a-ti explica si de a te ghida prin etapele necesare si obligatorii prin care toti pacientii trec, si anume: Consultatia initiala, Consultatia secundara (preluare amprente, radiografii, fotografii ortodontice etc), Explicarea planului de tratament si in final, Aplicarea aparatului dentar.

Mentionam asadar ca nu putem comasa doua sedinte de tratament intr-una singura si nu putem sari peste etape de tratament pentru ca, din lipsa informatiilor necesare, se va produce amanarea tratamentului.

B. Pentru pacientii din afara orasului/ a tarii

Tratamentele ortodontice ale pacientilor nostrii se vor efectua strict in cadrul Centrului Ortodontic Cluj, de catre medicii nostri specialisti.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru tratamentele ortodontice initiate in alta parte, de catre alti medici ortodonti.

Din motive obiective, datele programarilor pot suferi modificari, urmand ca pacientii sa fie anuntati in timp util de catre coordonatoarea planului de tratament.

Asadar, pacientii care vin din afara localitatii/ din afara tarii, trebuie sa isi asume si costurile transportului, pe langa costurile tratamentului. Pentru acest tip de pacienti, programarile se fac la fel ca si pentru cei din localitate, in functie de locurile libere existente in agenda de programari. Deci nu in functie de perioada de concediu sau de biletele de avion luate fara a ne consulta.

Politica noastra de lucru nu prevede rambursari de bani pentru bilete de avion sau alte cheltuieli in vederea efectuarii tratamentului ortodontic, nici in cazul in care programarea este modificata. Pentru solutionare, achizitionati contra unei taxe, dreptul de a schimba zborul, de la compania dvs aeriana.

C. Detalii financiare

In cadrul celei de-a patra etape de la sosirea la Centrul Ortodontic, si anume in cadrul Planului de tratament, veti primi o oferta de pret cu termen de valabilitate. Asta inseamna ca dupa expirarea termenului de valabilitate, preturile pot suferi modificari. Pretul final al tratamentului ortodontic va fi cel specificat in contractul de prestari servicii, care se va semna in urma acceptarii ofertei finale de tratament.

Va multumim pentru intelegere!